FELIZ AÑO NUEVO!

I väntan på att våra gäster ska dyka upp (man äter ju sent här i Spanien :-)) så passar jag på att göra ett litet kort inlägg och önska er GOTT NYTT ÅR!!! Hoppas ni har en trevlig kväll och att nästa år blir fyllt av trevliga överraskningar. Själv lägger jag mitt livs absolut bästa år bakom mig med hopp om att 2010 blir minst lika bra :-) Nu ska jag öppna en flaska vin och sätta in fläskfilén och hasselbackspotatisen i ugnen. Apelsincheesecaken står redo i kylen och avocadoförrätten är också i stort sett klar... Vad har hänt med mig, jag är ute i god tid för en gångs skull!!! Nyårslöften... ska man hålla på med det där fastän man vet att de ändå bryts förr eller senare? Jo minsann, jag ska FÖRSÖKA komma i säng före midnatt på vardagarna i alla fall. Får se hur det går :-) GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0