Bänkskivan på plats

Somliga kanske undrar hur man kan vara så överlycklig över en löjlig bänkskiva, och jag kan inte riktigt hitta någon hållbar förklaring heller. Men glad är jag :-) Det kanske underlättar om man vet att vi hållit på i månader och valt olika köksmodeller, ångrat oss, bestämt oss för något helt annat, och fram och tillbaka... Jag ville dock redan från början VERKLIGEN ha en bänkskiva i trä, och det är inte det enklaste att få tag på här i stenlandet Spanien. Alla ifrågasätter detta beslut som om vi nästan gjort något olagligt, men jag håller fast vid min kära bänkskiva i ek från IKEA - så klart!

Här är en första bild på hur det kommer se ut, dock är det MYCKET kvar ännu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0