Vardag igen

Nu har Anna åkt vidare och det känns så tomt! När hon var här så hittade vi på lite grejer om dagarna men nu när jag är själv igen så blir det mest soffan och datorn... Dessutom hjälpte hon mig en hel del både med Alvaro och matlagning osv. MÅSTE bryta detta mönster och börja göra saker, annars kommer jag gå under. Det är långtråkigt att vara hemma hela dagen och även om tiden för det mesta ändå går ganska fort känns det INTE bra när det blir kväll och vi inte har lämnat huset på hela dagen.

Jag funderar på att börja rida igen och tittar runt lite på olika alternativ, tror det skulle vara nyttigt att göra något som inte har någonting att göra med Alvaro någon gång i veckan, att liksom få fokusera 100 % på något annat ibland. Snart kommer min sambo hem i alla fall så då ska jag ta med mig Tintin på joggingrunda. Har börjat springa så smått och det går faktiskt över förväntan :-)

Letar förresten efter aupair från januari/februari, någon av er som känner någon som kanske skulle kunna vara intresserad?




 

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Vad skönt med en aupair, hade jag varit tio år yngre och utan familj hade jag nappat direkt :-)

2009-11-09 @ 20:45:04
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sandbarnet

Tyvärr ingen au pair i sikte. Duktigt av dig att jogga, det skulle jag inte ge mig på... med eller utan barn. Imorgon ska jag springa på IKEA, gills det ; ) Snart kan du komma ut och fika med mig eller jag hem till er. Jag är helt såld på fikakulturen igen : ) C u soon! Kram

2009-11-09 @ 23:00:54
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0