Bilder på väg...

Idag är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv. Jag har lyckats göra klart ett lite småkrångligt översättningsuppdrag, tvättat, städat (lite på ytan då, men ändå!!!), lagat mat, gått en promenad, tränat lite lydnad med vår olydiga hund... allt detta samtidigt som jag haft full hand om min två månader gamla son. Hur är detta möjligt när det vissa dagar känns som ett oöverstigligt projekt att bara ta sig en snabbdusch?? Men, så är jag också så trött att ögonen går i kors...

Har även tagit lite nya bilder på den lille krabaten, bland annat när han bekantar sig med sitt babygym :-) Tyvärr hittar jag inte sladden till kameran så jag får rota vidare imorgon och hoppas kunna ladda upp bilderna under helgen.
Stup i säng!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Tack :-)

Ser verkligen fram emot lite bilder på underverket =)

Jag kan hjälpa dig med design om du vill!



Kram Kram

2009-10-30 @ 12:40:33
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0