Hemma igen

Nu har det gått nästan en hel vecka sedan vi kom hem till vårt hus i Jerez och tiden har nog aldrig gått fortare... Jag trodde att jag skulle hinna få långtråkigt på dagarna redan första veckan men det faktum att det fortfarande står en hel ouppackad väska i vårt "släng-in-allt-som-inte-får-plats-någon-annanstans"-rum talar väl för sig själv. Hoppas dock få lite bättre med tid veckan som kommer. Vill ju börja gå långa promenader med lille Tintin (som det för övrigt var ljuvligt att få träffa igen) och Álvaro medan vi fortfarande har så här skönt väder, och dessutom har jag mängder med planer på grejer som ska göras här i huset. Gardiner och tavlor ska upp, garderober ska rensas och lillkillens rum ska det väl i alla fall gå att komma in i utan att man ska snubbla över lådor och annat. Hade varit kul med en tur till IKEA som alltid resulterar i lite roliga nya inslag men det får nog vänta tills gossen är lite större. Han väger i alla fall redan 3,5 kilo så jag är så nöjd så nöjd :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0