Resfeber

Jag har faktiskt nästan aldrig haft resfeber och just resan "hem" till Sverige brukar kännas ungefär lika pirrigt som att ta bussen in till stan... Den här gången har jag dock drabbats av något som nog kan beskrivas som resfeber inför morgondagens tripp till Sverige med lillgossen. Det är nog just därför jag är nervös, det är första gången jag reser själv med Álvaro, och även om jag tror att det kommer att gå bra är jag ändå livrädd att han ska skrika konstant från start till landning.
Förutom resfebern är jag dessutom i ett tillstånd av fullständig kaos, efter en mycket hektisk vecka på de flesta plan, så det ska bli underbart när vi väl landar och bara kan andas ut!!

Jag återkommer nog med uppdateringar från Sverige, ha det bra så länge :-)

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Hoppas ni har det trevligt hemma i sverige =)



Kram

2010-04-07 @ 22:30:28
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0