I Sverige

Sedan drygt en vecka är Álvaro och jag i Blekinge och hälsar på familjen. Det har varit en (!) solig dag sedan vi kom hit och egentligen gör det inget för jag får ju min dos av sol och värme på hemmaplan. Däremot märker jag på Álvaro att han blir ganska rastlös av att vara inomhus så mycket, men tack och lov kom hans underbart uppfinningsrika och energiska kusin Maria för ett par dagar sedan och sedan dess är gossen så nöjd man kan bli, oavsett väder :-)







Mammas egenodlade och mycket goda vitlök!


Med nyinköpta Sverige-pyjamasen :-)





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt ni ser ut att ha det : ) och vad fiiiiiiin han blev i sin Sverigepyjamas. Visst är det tråkigt med allt detta regn : (



Bamsekram

2011-07-23 @ 08:01:07
URL: http://sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0