Duktigast

... är lille Álvaro som slutade med napp för två dagar sedan! Vi hade verkligen fasat för den dag då vi skulle försöka få honom att sluta men hade jag vetat att det skulle gå så här lätt hade jag tagit tag i det för länge sedan. Vi förklarade bara för honom att det var dags att sluta med nappen, att han är en stor kille nu, så grät han i något som kändes som en evighet, men det rörde sig nog högst om en kvart. Sedan accepterade han helt enkelt. Det kanske är lite fånigt men jag känner mig jättestolt över honom och är ganska övertygad om att denna lilla kille, trots sin starka vilja, ändå kommer bli en person som det går att resonera med :-)

Lovar att det snart kommer lite roliga bilder från vår helg i bergen och annat smått och gott.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0