Uppdatering

Mamma är och hälsar på och vi har det alldeles för mysigt för att hålla på att blogga :-) Här kommer i alla fall en massa bilder på gossen så att släkt och vänner i Sverige blir nöjda.

Kram på er!


Härlig lunch i Puerto Sherry


Randig gosse väntar på pappa i källartrappan


Skoj med kompisen Luna


Spejar på grannen


Chillar i hammocken


Filosoferar med "farbror" Javi




En riktig gentleman


Min mycket huslige sambo ägnade söndagen åt att ömsom måla
källaren, ömsom slänga ihop en utsökt "solomillo" :-)


Álvaro hjälpte till att måla klart väggen i sitt rum. Tur bara att korken
satt kvar...


Äntligen är mormor här och har dessutom massa spännande paket
från kusinerna i Sverige med sig!




Böcker får man ju aldrig nog av!


Tintin är också lycklig över det efterlängtade besöket...


Första frukosten - en riktig svensk sådan :-) Härligt!!


Tintin och mamma i hammocken


Bus i trädgården




Blivande gitarrist?


En underbar novemberdag på stranden


Min fina kille som idag lärt sig gå "på riktigt"


Med kusinerna i Cádiz




Spexig Alle


Äntligen blev rummet färdigt!






Redo för dagliga promenaden med mormor och Tintin... och det
viktigaste av allt - tandborsten!


Kommentarer
Postat av: morfar

Vad härligt att se lite nya bilder på gossen, jag är mycket imponerad av hur mamman har målat hans rum, jag har ju av mormorn hört att detta är gjort på fri hand, jättebra.Det största är ju att han har börjat att gå, det känns så underbart, jag ser nu bara fram emot att mormor kommer hem med massor av bilder som jag kan beskåda. Stor kram från morfar.

2010-11-16 @ 22:43:52
Postat av: Tommy Svensson

Men, vilket vackert barn. Ja, mina barnbarn är ju ungefär lika vackara. Det ser ju väldigt "somrigt" ut. Förstår att Gittan längtar hem till storm och snöblandat regn. Kram

ts

2010-11-17 @ 15:50:34
Postat av: Sanna

Herregud så fin han är! Jag saknar ju ihjäl mig när jag ser honom! Och rummet får jag verkligen hålla med morfar om att det är väldigt imponerande hur bra det blev! Fantastiskt fint! Önskar att jag kan hälsa på er snart! Kram till er!

2010-11-17 @ 18:24:20
URL: http://blancoazucena.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Lisa

Vad fint rummet blev!! Och härligt med en massa bilder. Kram.

Postat av: Marita

Jätte fint rum!!Härliga bilder på på sötnosen!

Ha det bra.



Kramar

2010-11-28 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0