Fullspäckad helg

Tiden fortsätter rusa förbi i ilfart och jag hinner precis med att jobba, vara mamma, sova (lite), tvätta, laga mat, handla... Försöker även hinna med att vara sambo och väninna, även om det går så där. Har dock tagit tag i mitt liv och min växande bakdel, och tvingat mig ut i joggingspåret. Springer nu tre kvällar i veckan och det går över förväntan. Mår framför allt fantastiskt bra efteråt!

Helgen som vi har framför oss är fullspäckad av aktiviteter och det märks verkligen att vi numera är en småbarnsfamilj :-) I eftermiddag ska vi på 1-årskalas hemma hos min väninna Betty för att fira hennes lilla sötnos Helena. Imorgon har vi kusinens fotbollsmatch i Cadiz och på kvällen grillfest tillsammans med ett jättetrevligt par som vi lärde känna bättre på bröllopet vi var på i Lofoten i somras. De har en pojke som är ungefär i Álvaros ålder så det känns roligt att vi har börjat umgås. På söndag är det ytterligare ett barnkalas, den här gången för lilla Elvia som fyller 8 år. Kalaset ska hållas på Jerez zoo, vilket ska bli mycket spännande :-) Återkommer på måndag, förhoppningsvis med en massa roliga bilder från helgens festligheter :-)

Kram och trevlig helg på er!!

 


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej Karin!

Så mycket Du "lyckas" vara med om.... Stackare... Hoppas allt är väl nu o att Du vågar flyga mot Sverige framöver. Saknar Er!

2010-10-10 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0