Nu så...

Nu kommer det äntligen lite bilder på gossen för er som längtat :-) Jag hade tänkt skriva lite också men efter att ha fått reda på att kvinnan som jobbat här hos oss och haft hand om Álvaro den senaste tiden har blivit misshandlad av sin man och fått ge sig av med sina barn så känns det som jag varken har ork eller lust. Jag återkommer snart med lite fler bilder och kommentarer, för stunden får det räcka med några foton på en underbar och nästan alltid glad lillkille :-)

Kram på er!

Förresten, för den som är nyfiken på varför jag inte hann uppdatera bloggen igår så var det för att vi ägnade HELA dagen (och halva natten) åt att tapetsera och inreda vårt sovrum och vardagsrum, och det blev sååå fint :-) Återkommer givetvis med bilder på det också!


Här bakas det för fulla muggar




Gubben i lådan




En av favoritlekarna - att "gå promenad" med Tintin


Undrar vem som är gladast för Teletubbies egentligen...


En av alla julklappar...





"Cabalgatan" i Jerez


I ett hav av presenter!



Kommentarer
Postat av: Mi

Åhh, vad jag längtar efter er! Vilka härliga bilder! Tycker gossen har fått både långt och mörkt hår. Dessutom händig i köket, som det ser ut :)



Tråkigt att höra om kvinnan som jobbar hos er!! Hoppas hon och barnen är någorlunda ok trots svinet till man/pappa!! Modigt att dra!



Vi hörs snart! Många kramar till er alla!



Mi

2011-02-15 @ 12:12:35
Postat av: Malin (Sandbarnet)

Äntligen, en mycket efterlängtad uppdatering. Vad fiiiiin han är lillprinsen.



Kram på er

2011-02-15 @ 22:09:15
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0