Lite bättre...

känns det tack och lov idag, för dem som undrar :-) Nu äntligen ska jag dela med mig av en del av de bilder som tagits under sommarens semesterresor, födelsedagsfirandet och tillsammans med mina föräldrar under de senaste veckorna. Det är många, jag förvarnar er... Hej hopp!

På semester i Huelva i augusti








Álvaro fick själv välja trampbåt, givetvis blev den guuuuul!










Hemma igen


En av gossens favoritsysselsättningar är numera att rada upp grejer i
långa led


30 augusti fyllde Álvaro 2 år!!


Roligast av allt var att blåsa ut ljusen, så vi fick tända om dem några
gånger :-)








Klanen Arcila











Av någon anledning tycker Álvaro det är extra roligt när pappa läser 
den svenska sagan om ugglan som inte är sömnig... Man kan bara hoppas
att uttalet inte fastnar hos den blivande "tvåspråkingen"!!


Kung Álvaro


"Babe" är Tintins absoluta favoritfilm!


Äntligen kom mormor och morfar!!






'

På besök hos kompisarna från Norge i Torremolinos






Middag i Almuñecar


Bus med mormor på hotellet


Träff med härliga Lasse och Violet i Fuengirola






På helgutflykt till Huelva med farmor, farfar, mormor och morfar


Underbart bad i Isla Canela






I Islantilla...






Resenären i full fart


Relax på Tavira i Portugal








Kommentarer
Postat av: Mi

Vilka underbara bilder! Ni ser ut att ha det sååå skönt! Och Álvaro blir bara sötare och sötare <3. Saknar er alla!



Kramar i massor



Mi

2011-10-13 @ 19:58:01
Postat av: Malin

Underbara bilder och skönt att saker och ting känns lite bättre. Jag har tänkt på dig de senaste dagarna. Skriver ett mejl om inte alltför länge.



Kram på er <3

2011-10-16 @ 09:48:51
URL: http://sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Tommy Svensson

Härliga bilder, här i Sverige har frosten kommit.

2011-10-20 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0