Trött

Jag är riktigt riktigt trött... Hade för omväxlings skull tänkt komma med ett positivt och inspirerande inlägg eftersom jag känt att jag varit lite väl neggo på sistone, MEN idag vaknade vi till ljudet av ett oroväckande droppande läte och kunde ganska snabbt konstatera att avloppsröret i vår källare gått sönder. När jag kom ner så stod lådor och prylar och värst av allt - mina älskade ridstövlar - i vatten... så jag säger inte mer än så just nu. Jag får helt enkelt vara positiv någon annan gång.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Åh vad jobbigt med trasiga avloppsrör :(



Ang. julstämning så är det ganska svårt att hitta den här hemma också, det är plusgrader och jag använder fortfarande tofflor när jag åker på Ica ;) Men jag förstår att det är ännu svårare bland sol och palmer :-)



Din design är på gång också ;)



Kramar

2009-12-07 @ 10:47:25
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Tina

Nämen gumman, sånt där är så attans taskigt av ödets makter...man undrar liksom vad man gjort dem! Hoppas att det inte medförde några större skador, även om nu stövlarna inte gick att rädda :o(

Kanske en pysseleftermiddag hemma hos Kajsa kan få fart på humöret igen? :o)



Du, nu får du allt byta ditt namn - du är ju inte BARA hundmamma längre :o)



Jag ska till veterinären med Buster idag, han har börjat att vilja gå ut 1-2 ggr på natten och jag gissar på en infektion. Han är inte den som lämnar sin varma bädd mitt i natten! Sedan så "fläffar" han med öronen igen, så det är lika bra att de kollar det med. Det blir till att kliva ur pyjamasarna och få lite luftombyte för mig och Elias, som nu kör sista racet i förkylningsträsket ;o)



Ha det bäst! Puss & Kram

2009-12-07 @ 12:21:14
URL: http://www.together-finally.blogspot.com/
Postat av: Marita

Fy,sånt kan få en att hålla sej för skratt!!!

Ha en trevlig eftermiddag hos Kajsa-Lisa.



Kram

2009-12-07 @ 14:14:18
Postat av: K-L

Nämen vilken otur!



Jag hoppas att pepparkakorna blev fina och muntrade upp lite.



Kram på er.

2009-12-09 @ 08:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0