Varför hinner jag ingenting??

Jag har länge tänkt att jag ska uppdatera min blogg med bilder från Sverigeresan, på Álvaro som växer flitigt, på Sanna, vår aupair som är bäst och som gör att min tillvaro i alla fall lyckas hålla sig flytande... Flera läsare har till och med förstått det som att jag fortfarande är kvar i Sverige! Det är alltså verkligen dags för en uppdatering, jag vet, men jag varken orkar eller hinner. Idag har jag nog jobbat sammanlagt 12 timmar och ögonen går bokstavligt talat i kors. Så god natt på er, hoppas att i alla fall några av er kan tänka er att titta in på bloggen igen någon gång i framtiden när jag fått en massa tid och lust att berätta om vad som händer i mitt - faktiskt ganska tråkiga - liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0