En riktig beachboy


Har drabbats av en envis muskelinflammation och tillsammans med en hopplös allergi som i år trilskas värre än någonsin så känns det som om jag mått bättre... Ska i alla fall bege mig till farbror doktorn snart och se om jag kan få någon dundermedicin som hjälper snabbt! Har fortfarande inte gett upp hoppet om att kunna följa med tjejerna ut och äta sushi ikväll!
Vi har i alla fall hunnit få ett par riktigt mysiga eftermiddagar/kvällar på stranden: Álvaro, Sanna, Jesús och jag. Här kommer några bilder från Alvaritos första möte med sanden och havet :-) 

Lite gåövningar...


varvades med siesta...


och Sannas goda jordgubbar...


lite flamenco med mamma och pappa...

flört med snygga förbipasserande tjejer...




gos med mamma

och solnedgång...


Med andra ord, Álvaro trivdes riktigt bra på stranden :-)


Men solhatten hade han hellre i munnen...


... än på huvudet








Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiina bilder! Kram på er!!!!

2010-05-19 @ 17:28:57
Postat av: Anonym

Underbara bilder!!! Lyckliga ni som har den fina stranden så nära!

Álvaro är bedårande på alla bilderna - längtar!



Mormor

2010-05-19 @ 17:54:31
Postat av: Malin

Åh vad ni ser ut att ha det mysigt på "min" strand. Och lillprinsen, det lilla charmtrollet. Saknar er!



Kram

2010-05-20 @ 08:59:56
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Maria

Naww! Lilla (fast han är inte så liten längre), söta Álvaro! Fina bilder :)

Kanske får prova på en sådan där dundermedicin som Olof fick? Haha, glömmer aldrig hans min :) :D Fast den kanske bara hjälper mot sjukdomar?



Hoppas att du blir bättre snart! :)



Saknar er jättemycket!

Kram!

2010-05-20 @ 23:12:43
URL: http://hastflikkan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej! Vilka ljuvliga bilder! Alvaro har vuxit och fått ännu mera charm! Han är sååååååå goooooo! Saknar er!



Kram Eva.

2010-05-21 @ 23:55:53
Postat av: A

2010-05-22 @ 09:41:31
Postat av: Anne

Hej Karin! Sådan bedårande gosse Ni har! Fina bilder, jag ska ta med dem till farmor o visa upp honom! Tänk en sandstrand!

2010-05-22 @ 09:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0