Efterlängtade fredag

Äntligen! Álvaro mår mycket bättre och är till och med hos farmor en stund idag medan jag försöker få det allra viktigaste gjort ur högen av jobb som vuxit oroväckande under de senaste dagarna. Nu ska jag dock åka och hämta den lille gossen och sedan ska vi bara ta det LUGNT hela helgen, ska bli så skönt!

Var förresten och åt tapas på en mysig bar i El Puerto förra helgen och såg då den här på väggen:



Det lite komiska är ju bara att de inte lyckats stava hans namn rätt. Man kan ju tycka att det är värt en snabb koll på exempelvis Wikipedia INNAN man sätter upp en sådan här minnesplakett :-) Detta får mig att tänka på den gång man skulle resa något slags monument i Bill Clintons ära vid La Alhambra i Granada, och jag minns inte nu om de råkade skriva "Willian" eller rent av "Billiam". Fel blev det i alla fall.
Men det kanske inte är så lätt alla gånger...

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha... det är inte lätt alla gånger : o



Hoppas ni får en riktigt bra helg! Här står också vila på schemat och förhoppningsvis så måndagen förhoppningsvis ska inledas med mer energi.



Kram

2010-09-04 @ 00:46:21
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Sally

Skönt att han äntligen mår bättre! Kram på er

2010-09-05 @ 00:25:34
URL: http://www.dagensklo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0