Ett stort steg närmare rättvisan

Jag vågar knappt tro att det är sant men har precis hört på nyheterna att det andalusiska parlamentet idag godkänt att en debatt ska inledas om ett eventuellt förbud mot tjurfäktning!! Kravet är att man lyckas samla in 75 000 underskrifter mot denna brutala djurmisshandel, som otroligt nog till och med på ett otal svenska webbsidor om Spanien beskrivs som "folkfest"... Detta är givetvis en fantastisk nyhet som jag ärligt talat inte alls väntade mig och det känns faktiskt riktigt hoppfullt det här :-)
Åh vad jag ska sova gott inatt!!! Jippiiiiiiiii!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen, där ser man! Det var väl verkligen på tiden!

2010-09-08 @ 23:48:32
URL: http://blancoazucena.blogg.se/
Postat av: Malin

Mycket ska man höra innan öronen trillar av : o



Kram

2010-09-09 @ 00:14:43
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Mamma

Åh så roligt!! Underbart för alla stackars tjurar och inte minst för dig som har kämpat för att denna ohyggliga "folkfest" ska få ett slut! Jag måste undersöka om det finns protestlistor lätt åtkomliga i Sverige, annars får vi jobba för det!!

Hoppas att ni har hämtat er från "flunsan" allihop!

Stor kram

2010-09-09 @ 11:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0