Vardagslyx

Lite kuriosa: om man googlar på ordet "vardagslyx" kommer det upp cirka 300 000 träffar på bloggande småbarnsmammor som hänvisar till några minuters fotbad i stillhet, att få måla naglarna i lugn och ro, en liten stund i soffan med en chokladkaka och en Elle i handen.... För mig är vardagslyx när min sambo väcker mig och sätter ner en bricka med toast, kaffe och färskpressad apelsinjuice i sängen. Så började min dag och jag har ingen anledning att klaga :-) Har dock fruktansvärt mycket jobb just nu och vet inte hur jag ska hinna inför deadline, men sånt ordnar sig alltid...

Min lille kille är stor nu och äter själv:

antingen med händerna...


eller med gaffeln:



Det gäller att börja indoktrinera i tid, Álvaro SKA älska IKEA, så det så!



Nöjd liten gosse på strandpromenad


Kommentarer
Postat av: K-L

Lyx!



Det ska bli superkul att träffa er i eftermiddag. Vi kan ju skicka ut ungarna i trädgården och jobba lite, hihi.

2010-09-16 @ 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0