Härliga dagar med familjen...

Semesterfirandet fortsätter (även om jag givetvis aldrig går särskilt många steg från min bästa vän, datorn) och nu har vi till och med fått riktigt fint väder! Besöket hos mina syskon i Växjö blev väldigt trevligt och vi hann med både ridning och en massa lek med kusiner och kusinbarn. För egen del blev det ju förstås även ett och annat glas vin och god mat :-)

Imorgon bär det av till Astrid Lindgrens Värld. Låt oss få fint väder, annars kan det nog bli lite "pressat" med 4 vuxna, en tonåring och 3 barn i en liten, liten och mycket primitiv stuga...

Kusin Carls hoj står högt i kurs...




Marias häst Larissa är ganska spännande och samtidigt lite läskig...




Givetvis kunde jag inte låta bli att ta en liten tur...

Tillbaka på Trummenäs med kusinen Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0