Våren är här!

Äntligen har den härliga spanska våren kommit på riktigt. Våren och våren, det är väl egentligen mer som den svenska sommaren - underbart! Álvaro sover numera dessutom SJÄLV - I SITT EGET RUM och nästan hela natten, vilket innebär att jag fått sova i mer än tre timmar i sträck i ett par dagar nu, vilket jag inte minns när jag gjorde senast! Ringarna under ögonen försvinner väl inte så snabbt, men det kommer nog det med :-)
I fredags var Álvaro och jag på jättemysigt fika hos K-L och vi satt ute hela eftermiddagen. Söndagen tillbringade vi i Sanlucar, där vi först åt god fisk med svärfamiljen, och därefter roade sig Álvaro med att spela fotboll med kusinerna på stranden. Här kommer en liten sammanfattning i bilder:

Kommentar till släkten: visst är Álvaro lik kusin Erik här???!!!


Lyckan var gjord när gossen fick låna lilla Eiras cykel


Ett sista farväl av pappas motorcykel - nu är skrället äntligen sålt!


Lunch med spanska släkten




Álvaro går precis som sin mor helst barfota...


...även om jag brukar vara lite mer noga med att hålla in magen


Arrangerad fotning fanns det inget direkt intresse av!


Att leka med tutan i farbrors bil var mer spännande







Kommentarer
Postat av: mamma - mormor

Vilka underbara bilder! Ja - Erik och Àlvaro är lika varandra "på ögonen" - de är ju skönheter båda två!!! Din dagmamma, som varit här på besök, tycker att mor och son är mycket lika varandra. Vi är nog lite partiska både hon och jag!

2011-03-24 @ 10:19:23
Postat av: Sally

Så otroligt fin!!

2011-03-26 @ 22:02:25
URL: http://www.dagensklo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0