Nytt år...

... och nya tag. Jag brukar aldrig avge några löften inför det nya året, men det har jag faktiskt gjort den här gången. Behåller dem helst för mig själv men de handlar generellt om att jag ska försöka öka mitt välbefinnande under det kommande året, både fysiskt och psykiskt.  

Om någon undrar vad vi sysslat med sedan vi kom hem efter vår
Sverigeresa så har ni svaret här:



Och om någon undrar om vi har varmt så har ni svaret här (övre
temperaturen är den utomhus och den nedre inomhus):




Kommentarer
Postat av: Mamma och Mormor

Inte behöver ni väl ha så kallt inomhus? Öppen spis! Värmepump! Och ni åt ju glass i solen i söndags? Konstigt!

Saknar er!

2012-01-03 @ 11:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0