Pinsamt dålig bloggerska

Nej, fy!!! Nu måste det bli rutin av det här! Jag som skulle blogga lite varje dag... eller i alla fall varje vecka... Men det har varit så otroligt mycket på sistone, först resan till Sverige över påsk, och sedan husköpet och nu flytten. Roligt och spännande men guuuud vad jobbigt det är! Och särskilt när man som jag är van vid att jobba och stå i, skruva ihop möbler, bära och lyfta... och nu får jag egentligen inte göra någonting som är särskilt ansträngande. Om jag ändå kunde låta bli, men det är ju roligt att fixa, särskilt när allt är nytt och det blir precis som man vill ha det :-)

Köket är i alla fall inhandlat och det blev på IKEA, efter många turer!! Som trogen svensk tycker jag om IKEA-kök, och jag är särskilt glad över att jag lyckades övertyga min kära sambo om att bänkskiva i ek är det bästa som finns (för det är ju egentligen inte jättepraktiskt men, men...) Tack och lov är vi rörande överens om det mesta, så vi slipper i alla fall allt onödigt tjafs om småsaker, det är bara mysigt att planera och föreställa oss allt tillsammans.


Detta var en första kontakt med bloggvärlden på ett tag, jag får se (och hoppas) att det inte dröjer lika länge till nästa inlägg :-)


Nu är det dags för kvällsmacka och te! Ciaito!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0