Redo för ferian??

Är man det?? Tänk vad saker och ting kan förändras, förra året levde jag i stort sett för sådana här saker, planerade i veckor, strök klänningar, inhandlade dessa fantastiskt hemska matchande plastsmycken i alla regnbågens färger och mobilen gick på högvarv när man skulle bestämma träff med alla vänner hit och dit. I år tycker jag ärligt talat mest att det är ett onödigt ont. I och för sig så har jag nu bestämt mig för att ta mig dit med ett gäng trevliga svenskor för att äta lunch och strosa omkring lite, men så mycket mer än så blir det nog inte. Kommer säkert mest störa mig på alla rökande och framför allt högljudda och överdrivet uppspelta feriafirare... Märks det att jag är gravid? :-)

Återkommer förhoppningsvis snart med kommentar om eftermiddagens upplevelse!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0