Så fiiiin!


Kommentarer
Postat av: Maja

TACK!!

Nu vet jag vad jag ska göra pa lördag kväll - Se pa mellis saklart!Nästa ar fixar vi en mellisafton ihop, vore jättekul.

Köket ser superfint ut, nytt och fräscht. Vad beträffar bänkskivan förstar jag dig precis, jag har nämligen en likadan själv. Man vill ju gärna ha lite svensk touch pa tillvaron, det blir lite mysigare sa(tycker jag).

...och äta bör man...Sag en tv kock som lagade fisk i folie under motorhuven medan han körde.Kan vara värt att pröva.Du lägger helt enkelt fisken under motorhuven när du aker fran kontoret och väl hemma är middagen färdig att servera.Inte sa dumt. Dessutom 100% effektiv. Kan ju faktiskt inte bli bättre. Eller hur?

..annars kan man ju alltid grilla.

Ha en trevlig helg,

Kram Maja



2009-05-15 @ 19:46:05
Postat av: Sandbarnet

Tjusigt!!! Gillar starkt även luckorna. Blir så snyggt och fräscht så : )



Har ni kommit på plats? Soffan framför TVn (eller kanske tvärtom) och popcornen poppade inför Eurovision (tra la la la laaaa...)?



Laga mat på motorhuven låter iof som ett alternativ men jag skulle tro att din lösning med plancha blir bättre. Vi blev inspirerade av tanken och fick ett/en med oss hem från AlCampo igår : ) Gott var det!



KRAAAAAM

2009-05-16 @ 12:25:56
URL: http://sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0