Nu är det bara några timmar kvar...

... tills vi anländer till ett av mina absoluta smultronställen på jorden - Barcelona! Motivet bakom denna resa är att jag skulle överraska min sambo och ge honom en resa dit i födelsedagspresent. Tanken var god och allt gick bra, tills igår kväll. Under flera veckor har jag varit noga med att tala om för alla i min omgivning att de INTE får försäga sig och avslöja var vi ska åka, och själv har jag försökt lura i honom alla tänkbara resmål. Men igår brast det. Jag var så fruktansvärt trött och stressad att jag plötsligt sa: "Åh, nu vet jag vad jag ska köpa i Barc....." .... "eller jag menar i Benalmadena..." Min snälla sambo låtsades som om han inte hört något och frågade lätt förstrött vad jag sagt, men visst hade han hört :-(

Ja, ja, i vilket fall så är väskorna packade och imorgon, i arla morgonstund, sätter vi oss på flyget och kan förhoppningsvis äntligen pusta ut efter en mycket hektisk vecka. Undrar om i alla fall ett par av ringarna jag har under ögonen kommer att försvinna, eller förresten, de sitter nog permanent numera...

På måndag kväll/natt är vi hemma igen, så då återkommer jag nog inom kort med lite foton och berättelser om helgen.

Kram och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: K-L

Trevlig resa!!

2010-05-01 @ 08:49:33
URL: http://viktorochlukas.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas ni får en underbar helg i Barcelona, en helt ljuvlig stad, precis som du säger.



Kram

2010-05-01 @ 10:57:27
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0