ÄNTLIGEN FREDAG

Det ska bli riktigt, riktigt skönt med helg. Inget jobb, ingen städning, bara vila och lugn! Fast det förstås, imorgon är det barnkalas (Alvaros kusin fyller 10) så något vidare lugn kanske det inte blir ändå, men med tanke på att jag fortfarande inte har Internet så blir det kanske i alla fall tid över för lite böcker och filmer... Lovar att lägga upp lite bilder på lillprinsen (som för övrigt fyller ett halvår på söndag!!!!!) så fort jag är back online!

Hoppas ni alla får en jätteskön helg!

Kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det skönt i helgen.

Vi ska ha min syster, hennes lille Frank och min systers svärmor över på lunch idag. Ska bli kul. Jag har blivit tilldelad att göra efterrätt så jag tänkte testa att göra din ananaskaka. Hoppas jag får den lika god som din brukar vara!!

Emmisen har börjat hasa sig nu, både bakåt och i viss mån framåt... det dröjer nog inte länge förrän hon börjar krypa nu! Dessutom vakanade jag härom morgonen av att hon låg brevid mig på rygg, jollrade och lekte med sina tår. Det är också något nytt, hon har liksom inte nått dem innan. Kul när man ser framstegen så tydligt.

Ge Alvaro en stor blöt puss från oss imorgon (eller på måndag när du läst detta) på hans halvårs dag!!!



Kram kram

2010-02-27 @ 10:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0