Tillbaka i vardagen

I måndags började jag jobba från kontoret igen och det känns faktiskt helt rätt! Álvaro är således hos sina mycket nöjda farföräldrar på förmiddagarna och det passar alldeles perfekt att få de där 4-5 timmarna till att jobba och helt kunna fokusera på det utan att behöva ha dåligt samvete för att jag är en "dålig mamma" som inte ägnar mitt barn all uppmärksamhet hela tiden. Nu kan jag istället få jobbet avklarat och sedan få vara mamma till 100 % resten av dagen. Allt känns såklart ännu härligare när jag åker och hämtar min lilla gosse och möts av ett gigantiskt solsken varje dag :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin den nya layouten blev : D

2010-02-15 @ 16:30:59
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0