Helg igen

Time flies. Då var det helg igen. Och av dagens väder att döma så blir det nog en solig sådan - härligt!! Har inga planer alls (förutom att jag lovat hela spanska svärfamiljen att de ska få smaka något så svenskt som semlor imorgon) utan ska bara läsa så mycket jag någonsin hinner i underbara "Dödgrävarens dotter", gå långpromenader och ta det LUGNT. Med tanke på att jag införskaffat en ny kabel till TV:n så att jag kan koppla min laptop och från och med igår abonnerar på en svensk kanal så blir det nog lite TV-tittande också. Började beta av Parlamentet-avsnitten igår och ser med nöje fram emot resten!

Nu ska jag rusa till banken och därefter blir det lunch ute med J och sonen. Puerto Sherry känns faktiskt väldigt lockande denna vårdag men vi får se. Har dessutom precis bokat in ett "lunchmöte" där med min kollega på måndag... men å andra sidan så kan jag knappast få nog av detta smultronställe så det blir nog dit kosan styr till slut :-)

Trevlig helg på er!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0