Timing...

Idag är det klarblå himmel och jätteskön luft ute... och själv har jag suttit fastklistrad vid datorn för att avsluta ett lite större jobb inför mammas och pappas ankomst imorgon. Därefter blev det en snabblunch i San Lucar, tillbaka i ilfart för att sedan städa, tvätta, sy ihop ett av Tintin massakrerat duntäcke och fixa efterrätt till kvällens middag hos en kompis... Så mycket har jag alltså njutit av den första solglimten på säkert 14 dagar :-) Fast förresten, vi fick faktiskt en fin dag när vi var och vandrade i Benamahoma förra helgen också - helt underbart! Bifogar ett par bilder på gossen på sin första vandringstur.
Nu är det dags att göra mig i ordning inför kvällen. Imorgon beger vi oss till Málaga i ottan för att hämta mina efterlängtade föräldrar och vår lilla Canela som blev kvar i Sverige när vi åkte hem i oktober, gissa om jag längtar!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandbarnet

Åh, Nelis kommer hem : D

2010-01-03 @ 09:52:49
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Anne

Så gott att få ha mamma o pappa på plats.... önskar jag vore där. Ha så kul nu. I Växjö är det skitkallt o vitt som f-n. Snö så långt ögat når. Hemskt! Men värst är ändå kylan... Värmer mig med Din fina bilder. Hälsa Mamma o Jan o krama Dina pojkar o Nelan! / Anne

2010-01-05 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0