Tomt...

... känns det i huset nu ikväll när Sanna, vår duktiga och trevliga aupair, har åkt hem. Det kändes riktigt sorgligt när hon och Álvaro tog avsked. Tur att han är lyckligt ovetandes, så glad som han är för Sanna...

Till och med J., min käre men ganska integritetsskyddande sambo, som jag förväntade mig skulle tycka det var jobbigt att ha någon utomstående boende här så länge, sa att han tyckte att det kändes tomt och att han vant sig vid att ytterligare en person fanns här i huset. Han föreslog den, enligt honom bästa lösningen: att skaffa många barn :-) Ha! Och jag som har det knepigt med att reda ut livet med ett..

Jag har åkt på en dunderförkylning och oroar mig över hur jag ska kunna jobba imorgon. Behöver jag berätta att jag ligger efter och har MASSOR på schemat? Den enda fördelen med att vara sjuk och förkyld OCH att Sannna åkt hem, är att jag kommer få sova i en egen säng, i ett eget rum. Tänk att något sådant kan kännas som ren lyx :-)



Saknar dig :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänkte precis på er och hur ni hade det nu utan Sanna. Och du är sjuk stackaren... usch, fy och bläääää.



Krya på dig!



Bamsekram

2010-05-25 @ 09:06:41
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Sanna

2010-05-27 @ 10:52:27
Postat av: Sanna

Åh,söta ni! Jag har fullt upp med lille lillebror här hemma men jag längtar redan tillbaka! Jag vill ha mycket uppdatering! :)

Om ni följer Jesus fantastiska ide så kan ni räkna med att jag kommer tillbaka, 4 shore! :)

Pussa på underbara Alvaro från mig!

Krya på dig Karin!

Kramar

2010-05-27 @ 10:57:49
URL: http://blancoazucena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0