Rena rama sjukstugan

Veckan inleddes med att jag åkte på en riktig förkylning med halsont och hela köret. Eftersom jag några dagar tidigare, lyckligt ovetande, hade tagit på mig ett större uppdrag (pengar lockar ju alltid...) har jag ändå varit tvungen att jobba 100 % och när onsdagen kom kände jag ändå att läget verkade under kontroll. DÅ blev Álvaro sjuk. Sedan J. Jag har så här på lördagkvällen precis avslutat det stora jobbet, och ska nu förbereda inför morgondagens resa upp till Galicien i norra Spanien. J och jag ska på en kongress i Santiago de Compostela och även om jag inte sett fram emot den här resan, antagligen på grund av allt annat som känts rätt tungt, så tycker jag faktiskt att det ska bli riktigt skönt. Om inte annat att få sova ordentligt en hel natt, jag vet inte när jag gjorde det senast.
Tänker i all hast lägga upp lite bilder, framför allt på gossen så klart, men även lite från födelsedagskalasen förra helgen. Bilderna är inte alls särskilt noga utvalda, men jag har lovat vissa längtande släktingar hemma i Sverige att de ska få en liten uppdatering så här kommer den:

Álvaro i ett ballonghav på Helenas 1-årskalas


Det bjöds på en hel del godis...


Lille, lille Joaquín med de stora gossarna på fotbollsmatch i Cádiz










Ulrika hade fixat så fint på zoo i Jerez!


Huvudpersonen Älvan var förstås lyrisk :-)




Och så fanns där förstås ett helt gäng andra bekanta sötnosar











Álvaro blev helt förälskad i den här kvinnan!


Fler sötnosar...




Och en väldans söt charmgosse :-)






Kommentarer
Postat av: K-L

Jag har helt glömt bort att titta in i bloggvärlden och här har det hänt en hel del, till och med bilder på mina kottar :)



Kram

2010-10-19 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0