Min lille sjukling

Gossen är sjuk :-( I tisdags eftermiddag bestämde vi oss för att åka till akuten med honom eftersom han hade väldigt hög feber och verkade allmänt frånvarande. Läkaren sa att han fått "något virus" och efter flera timmars väntan på blodprovsresultaten fick vi åka hem utan någon bättre förklaring. I bilen började den stackaren kräkas och vi misstänkte att det handlade om vanlig maginfluensa helt enkelt. Igår gick vi sedan till den privata barnläkaren som snabbt konstaterade att så var fallet och idag är han redan mycket bättre, tack och lov. Just nu ligger han och sover gott i sin säng, och själv ska jag nog se till att få lite sömn jag också, det har inte blivit så mycket av den varan de senaste dagarna.

Tänkte passa på att lägga upp ett par bilder som en kompis till min syster tog på Álvaro i Stockholm som jag tycker är så fina:







Och så en bild från det något sterlila sjukhuset, ibland saknar jag
Sverige mer än vanligt...


Kommentarer
Postat av: Malin

Snutten, hoppas har är pigg och kry snart.



Kram på er!

2010-09-02 @ 19:14:23
URL: http://www.sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0