Det är sent...

och jag har fortfarande inte packat klart inför morgondagens resa till Huelva där vi ska tillbringa en hel vecka på ett All Inclusive-hotell, det känns nästan overkligt!

Men här kommer i alla fall en rad bilder från Alles och min Sverigeresa och lite annat som jag lovat lägga upp ett bra tag nu :-)

Alle och moster Anne tittar på bilder


Álvaro provar nya Pippi-dräkten som han fick av kusin Anna


och anser nog själv att han är rätt tjusig...


Besöket på Astrid Lindgrens Värld blev lyckat med 3 nöjda barn och
en hög utpumpade vuxna som resultat






Álvaro och TRAKTORN som varit sommarens genomgående tema


Ett annat populärt tema är som sagt Pippi...


Alle somnade sött hos vårt kära besök


Kusinmys


Hos kompis Anna i ett härligt och soligt Göteborg


Man hade aldrig kunnat tro att jag skulle sätta mig i en karusell på
Liseberg men vad gör man inte för sitt barn?




Riktiga kompisar


Djupt samtal i väntan på sushi


Glassätande gosse i diskhon

Anna har lärt mig mycket ofog men det här tog ändå priset, så förbjudet 
gudomligt gott... 


Vi hade tur och sammanstrålade med vänner på hemresan, och jag fick
gratis barnvakt :-)


Hemma igen




Ofattbart att de här små pluttarna är 2 år redan!!


Det var ett högtidligt ögonblick tyckte Álvaro när han fick hålla i lille
Erik


Avslutningsvis en bild på överraskningen som väntade mig på vårt
härliga SPA-hotell i lördags, nästan så man går och blir romantisk!


Kommentarer
Postat av: K-L

Vad mysigt ni har haft det och härligt med spa och all inclusive! Synd att vi inte kan ses den här gången med jag kommer säkert ner igen snart.



Var det M och gänget ni träffade? Det ser helt klart ut som E på bilden.



Kram och ha en underbar semester!

2011-08-17 @ 18:46:08
Postat av: Moster nr 1

Nämen Karin!!!! Romantiskt!? Jag VISSTE att Du hade en väl gömd romantisk ådra.... så sluta tjata om det där vinet U Know

2011-08-17 @ 21:25:58
Postat av: Erik ( kusin till Alle )

Hej Alle !



Gud var skönt ni värka ha det nere i Spanien! Här i Sweden är det inte så fint ( regn idag ). Vi var ju på fest i Stockholm i Lördags! Det var jätte trevligt. Och på natten så tog vi taxi hem till hotelet. Hoppas ni får fint väder där nere!



Hälsa alla!



Många kramar från Helene, Pelle, Erik, Stina och Carl!

2011-09-05 @ 07:13:30
URL: http://stinakompis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0