Så var julen över...

...och imorgon flyger vi hem till Spanien igen. Nästan två veckor har gått, alldeles för fort. Jag är så glad att jag ändå bestämde mig för att åka hem till Sverige och fira jul med min familj. Det har varit härligt på alla sätt, en alldeles lagom blandning av aktiviteter, umgänge och lugn. Här kommer en liten sammanfattning i bilder, som ni ser har Álvaro njutit från början till slut.

Passar även på att önska Gott Nytt År!

Kram på er

Med kusin Maria som turligt nog fick en resa till oss i julklapp!!


Med moster Mi


Och kusin Sebastian


Kusin Gustav


Min syster Anne bjöd som alltid på ett fantastiskt och vackert julbord


Tomten Sebastian var lika rolig för oss vuxna som för Álvaro


Kusin Magnus och Elin




Annes obligatoriska hjärtan med namnen på samtliga 40 familjemedlemmar


I stallet hos snälla och tålmodiga Larissa






Lek med mostrarna










Julklapp från moster Eva, en plånka med Pippi


Sysslingen Isak var rätt ok så länge han inte närmade sig Álvaros saker


Killar i 12-årsåldern är nog det roligaste som finns...


Álvaro satt och tittade en stund på Max och sedan på Linus och verkade
undra varför de såg likadana ut :-)





Kommentarer
Postat av: Malin

Honom går det då ingen nöd på ;)



Härligt att ni har haft en bra jul och snön slapp ni ju. Ha ett fortsatt bra slut på 2011 och de varmaste lyckönskningar inför det kommande året.



Bamsekramar

2011-12-31 @ 09:33:47
URL: http://sandbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0