Hemma på vår gata...

Som ni märker är jag urdålig på att skriva inlägg numera, jag hinner helt enkelt inte, och när jag väl kanske egentligen skulle hinna så orkar jag inte... Vår tillvaro ser inte roligare ut än jobb, förkylningar, maginfluensa, lite tapetsering när tillfälle ges, och så jobb och förkylningar igen...

Men jag har i alla fall lite roliga bilder på lillprinsen som jag vet att en del längtar efter att få se:

På väg till lekparken...




Leker med Tintin..



Lunch i solen med kusinerna...




Hjälper pappa att montera möbler...






Äter numera oftast själv...


I pokersvängen...


Pricken och Lusse på tork efter en omgång maginfluensa...


Med tanke på faderns yrke kändes denna pyjamas given :-)


Ordentligt inbyltad av farmor... som den bebis han enligt henne är...


Vårt nya arbetsrum på övervåningen




Nytapetserade fondväggen i sovrummet


Mina föräldrars vänner var och hälsade på i helgen, Tintin överlycklig!


Och likaså Álvaro...




Män emellan



Kommentarer
Postat av: Mi

Åhh, vad han är söt! Längtar ju ihjäl mig:)



Vad fint ni har gjort i sovrum och arbetsrum! Ska också försöka fixa till här hemma ... inväntar inspiratioooon!



Kram kram!

/Mi

2011-03-08 @ 16:04:54
Postat av: Sanna

Åh, så jag har längtat efter ny uppdatering! :) Så fantastiskt roligt att se hur ni har det! Så härligt att farmor fortfarande tror att han är liten bebis och att han fryser. Som jag minns det så är han kall Väldigt sällan! :) Kram till er!!

2011-03-08 @ 18:34:19
URL: http://blancoazucena.blogg.se/
Postat av: Malin

Superfina bilder! Han e för go, vill bara krama och pussa på honom (stackars liten, hade väl tänkt "vad är det för tant?"). Vad fint ni har fått hemma, värsta lyxiga arbetsrummet med besöksstolar och allt. Mycket fin tapet ovanför sängen med. Vill också : )

2011-03-08 @ 20:02:13
URL: http://sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Mormor

Längtar också!!! Så fint ni har fått det i arbetsrummet - och sovrumstapeten är jättefin!!!

Letar resor - vill åka NU när jag ser bilderna!

Kram Mamma/Mormor

2011-03-08 @ 22:26:43
Postat av: Maria :)

Lille gossen vad söt!! Vad fint med fondväggen sovrummet och vilket lyxigt arbetsrum, stort och rymligt, det är inte helt fel det! :)



Krama alla från mig!

2011-03-11 @ 08:35:27
URL: http://hastflikkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0