Så har ytterligare en helg passerat...

....ytterligare några tapas kan strykas från vår lista och ytterligare ett par raseriutbrott kan läggas till vår hetlevrade sons meritlista. Precis som jag skrev i mitt förra inlägg är väl inte tålamodet den egenskap jag kan skryta mest med just för tillfället, och det faktum att vi sovit i genomsnitt fyra timmar per natt senaste veckan gör inte saker och ting enklare. Jag förstår verkligen inte varför Álvaro aldrig sover en hel natt i sträck, vet inte hur vi ska få bukt med det problemet riktigt. Vi har försökt det mesta, dragit ner på siestan, överaktiverat och underaktiverat honom.... ingenting verkar dock hjälpa. Nåväl, när han är femton kommer vi nog inte ha det här problemet längre i alla fall :-)

Det har varit dåligt med uppdateringar de senaste veckorna så här kommer en rad foton som jag hunnit samla på mig. Kameran har tyvärr varit felinställd ett tag så många av bilderna är riktigt dåliga men jag lägger upp dem i alla fall...

Tapasrunda i Niklas och Pilis sällskap


Tittar på Lejonkungen med en av favoritkusinerna


som inte riktigt orkar hålla lillgossens tempo :-)


Och så ett par bilder från måndagsträffarna






Och inte minst våra storslagna alster...


Heldag med kusinerna Sara och Joaquín






Är det kanske mammans intresse för vin som gått i arv...


Avrundar med en bild som får tala för sig själv. Vuxentid? Nån annan gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0