Sliten gräsänka...

Att bjuda in en god vän och hennes dotter när ens sambo är bortrest låter ju som en trevlig idé. Och visst har vi haft trevligt, ätit gott och druckit vin, pratat, pratat och pratat... till klockan 4 på morgonen... två nätter i sträck... Just av den anledningen blir det ett fåordigt inlägg men några bilder ska jag väl ändå orka lägga upp :-)

Häromkvällen hade vi mysig glögg- och pysselafton med Anna, Ullie och Elvia








Till och med Tintin fick en liten hatt


Förra helgen var vi på en fantastisk hästuppvisning och Álvaro var eld och lågor!






Besöket avslutades med att vi fick åka häst-och-vagn vilket jag tror
uppskattades mer av mig än av min son


En liten glad León


Lite bilder från måndagsträffen










Álvaro ville ha likadant Dora-hårspänne som Helena


Ibland bästisar, men bara ibland...




Hemlagad sushi, en klar favorit!





Kommentarer
Postat av: K-L

Vad mysigt ni har det!

2011-12-01 @ 15:23:05
Postat av: Sanna

Jag tror jag längtar ihjäl mig!

Álvarito är så fin! :) O så mysigt ni verkar ha det!

2011-12-01 @ 16:29:33
URL: http://blancoazucena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0