Frenadol...

... är en spansk dundermedicin (!) som jag gärna hade haft hemma just nu...  ligger nämligen utslagen i soffan med feber, sprängande huvudvärk och allmän oro över hur jag ska reda ut den här veckan. J åker dessutom till Madrid imorgon och på kontoret väntar massor med brådskande jobb. En obstinat 2-åring som slänger sig på golvet (som är av marmor) med huvudet före varje gång han inte får sin vilja fram underlättar inte. Nu är det i alla fall läggdags, hoppas huvudvärken gett med sig imorgon när jag vaknar! De där bilderna från semestern och födelsedagsfirandet som jag lovat lägga upp får nog vänta lite till...

Kommentarer
Postat av: K-L

Jag hoppas verkligen att du mår bättre i dag. Kram!!

Postat av: Mi

Krya på dig!!!! Synd att jag inte bor närmare, då hade jag kommit och pysslat om dig (och Álvaro:))



Kramar!!!



Söstra Mi

2011-09-14 @ 16:32:39
Postat av: Anonym

2011-09-15 @ 08:37:06
Postat av: Mamma

Snart ses vi!!!! Hoppas att du är lite bättre i dag och att liten Alle är på sitt mest strålande humör. Ska bli sååå roligt att träffa er! Längtar!

Kramar Mamma - Mormor

2011-09-15 @ 08:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0