Lite självömkan...

blir det nu. I helgen råkade jag tappa en tung träskiva rakt över foten när vi skulle röja i vår överfulla källare som nu ska göras iordning. Resultatet blev en söndagskväll på akuten, en spricka i foten och ett gäng starka tabletter att knapra på. Den här veckan får det alltså bli jobb hemifrån och så mycket vila som man kan tillåta sig med en stundom ganska vild 2-åring i huset. Jag som var så nöjd att jag precis kommit igång med träningen igen (dvs. ETT besök på gymet förra veckan, men ändå!)
Aj, aj, stackars mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars dig! Hoppas det läker snart och att lillprinsen låter dig få vila, i alla fall lite.

Kram

2012-01-17 @ 18:19:41
URL: http://sandbarnet.blogspot.com
Postat av: Sally

Glömde fråga hur det var med foten igår. Hur är det? Kom in till min blogg och få ett pris som plåster på såren! :-)

2012-01-25 @ 22:38:29
URL: http://www.nenananaklader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0